::Snow Pink::
sweet owner

Search Me if you want !



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum .Jangan nakal nakal dalam blog Alin okay :*


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   



      Susah kan nak carik orang yang betul-2 boleh setia , care , peyayang , jujur n bayak lah . Memang susah kan ada laky mcam tu . aduhh ! kecewe gile dohhh ! npe mesty kau buat aku cm nie weyh ? npe ? kau tahu kan hati aku sakit kalau kau buat mcam nie . Then npe kau buat jugak ? urmm . memang kau tak ikhlas ngan aku kan . tak pe lah weyh ! aku terima apa yang kau buat dekat aku . aku boleh terima . aku mengalah ngan kau . aku tak boleh weyh bukak kan pintu hati aku at laky laen . aku tak tahu npe . tapi sorang je yang semala nie aku tunggu . capital M . dye yang paling aku sayang . aku pon tak tahu npe aku tak boleh lupe dye .

      Capital M I nak You blek . tapi I takut nak ckap dengan you . npe erk ? I takut You tak terima I blek . urmm . Mybe I memang tak padan dengan You . Biase lah kan . I biase je untuk You . mesti You nak yang lebih kan . urmm . I faham . tak pe lah You . I okey sorang macam nie . Dah terbiase pulak . Tapi I STILL TUNGGU YOU . I NAK YOU JADI MILIK I . Please You faham I . urmm . :')