::Snow Pink::
sweet owner

Search Me if you want !



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum .Jangan nakal nakal dalam blog Alin okay :*


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   



                                                             LUPAKAN KAU
      Cik Cah Syahmie . Aku bukan tak sayang kau , tapi aku sayang kau sangat-2 . Aku tunggu jawapan kau lama sangat . Dekat phone kau suruh aku sabar , FB pon kau suruh aku sabar . Sampai aku rasa 1 tahap yang aku nie mcam tunggul kayu dohh . Mybe kau bukan untuk aku , mybe kau untuk orang lain . Aku tak lupa kan kau senang-2 je . Makan masa yang lama jugak aku nak lupe kan kau . But , sekarang aku dah pikir masak-2 , dan aku buat keputusan aku lepaskan kau untuk orang laen . Dan aku harap kau bahagia , bile kau dah jumpe nanti jaga lah perepuan tu baek-2 . Susah dan berat sebenarnye nak lepas kau , tapi aku tak nak tanggung sakit hati aku lagi . Aku selalu tengok wall kau . Masa aku ajak buat relay pon kau mcam nak tak nak kan . Tak pe aku tak kesah , tapi sekarang aku dah lepas kan kau . Semoga kau bahagia SYAHMIE BIN BAHARUDDIN . :')


                                                                  
                                                                  BE MINE <3
Okey sekarang aku rasa , aku dah boleh lupa kan syahmie . Then , tadi ada budak nie lamar aku nak jadi awek dia . Aku terkejut jugak tibe-2 je , masa first meet dia tak ckap pon dia nak dekat aku or buat aku nie jadi GF dia . Tibe-2 tadi kiteorang meet , dia mintak couple dengan aku . Aku fikir jugak budak nie betul-2 ke nak aku or saja-2 je . Tapi aku tengok cara dia ikhlas , sebab selama nie dia layan aku dengan baek . Aku dah mula suka dengan sikap dia . Yang selalu ada dengan aku tak lepas walau sekejap pon . Kalau aku tak text mesty dia akan text aku banyak kali , Eh ! cara kau tu buat aku cair dengan kau dohh ! Aku harap lepas nie aku stay dengan kau je lah . Lepas aku terima kau nie . Please lah jagan luka kan hati aku mcam yang ex couple aku buat . But , aku harap kau tak tinggal kan aku . Perit dohh rasa orang yang kita sayang tinggal kan kita , lagi-2 kite pernah berharap dekat die . 


   Aku tak nak kau buat aku mcam nie tau-2 . Kau baek kan MUHD ALIF ASYRAN BIN KHAIRUL SALLEH . Jgan ye buat aku sakit hati . Jgan ye tinggal kan aku . Aku tak nak hilang orang yang aku sayang . Dan orang yang aku sayang tu kau ALEP ! Please ye jgan luka kan hati aku MY GULA-GULA KAPAS <3